Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 3278 ggr
[MikaelaR]
11/19/14, 2:58 PM

Vilken är din drömbur?

Vad är din drömbur? vad skulle du helst vilja se din hamster bo i? även om det inte är möjligt för tillfället utan mer vad du önskar :)

Annons:
[MikaelaR]
11/19/14, 3:00 PM
#1

Jag tycker akvarium är så snygga som burar och går att inreda så naturligt det skulle självklart vara kul om jag hade plats att ha ett stort akvarium med massa snygg Inredning och annat kul :)

annlen68
11/19/14, 3:09 PM
#2

Samma här; akvarium modell stort vore drömmen :)  Tycker det är det allra finaste :)

Elinim
11/19/14, 3:17 PM
#3

Jag tycker Ikeas vitrinskåp är så fint till Bur! Så det är nog min drömbur. Problemet med dem är ju dock att de inte är så höga..

Tipsi3
11/19/14, 6:51 PM
#4

Hm… Tycker väldigt mycket om dunor, så en duna maxi eller ett stort terrarium! :) Men just nu så får det bli SAMLA lådor och så småningom duna multi burar!

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Mirre395
11/19/14, 7:03 PM
#5

Faktiskt är min drömbur just nu den jag har!:) det är mycket plats för spring och leksaker och den är väldigt fin. Det är ett DETOLF vitrin skåp som jag länge drömde om förut!:) Eftersom att det bor en dvärghamster i buren så är det väldigt mycket plats för honom;) Men något som jag vill satsa på i framtiden är en Bur som står på golvet och har en glasframsida, är enorm och hög. Som den här: https://m.youtube.com/watch?v=vTcbFycktkY Men just nu är jag väldigt nöjd med nuvarande buren!:)

GHH
11/19/14, 8:04 PM
#6

Jag köpte precis min drömmar, en Duna multy maxi :) stor rymlig Bur med massor av plats för lek, bus och Inredning :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

Annons:
panini
11/19/14, 8:17 PM
#7

#5 Min favorit Youtube-kanal 😍

Min drömbur är en detolf från ikea! Stor, rymlig, rolig att inreda och bara allmänt fantastisk 👍

Annars så tror jag att jag äger min drömbur, ett akvarium på 110x50x50 (275L). Tycker att det är så stort och fint 🙂

MaaariaS
11/19/14, 8:38 PM
#8

Ett hemmabygge av en bokhylla med terrarieglas och varje hamster får åtminstone 2 våningar var.,Bokhyllan ska vara runt 110 cm längd  och 50 cm djup🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Deviance
11/19/14, 9:38 PM
#9

Ett hemmabygge modell extra stor helt klart :)

Har nu ett stort akvarium, som jag tycker känns litet haha! 94x40x43

____________

hamstrar & fotografering

Deviance
11/19/14, 9:43 PM
#10

#5 Åh ja det där är drömburen

____________

hamstrar & fotografering

cleia80
11/20/14, 9:15 AM
#11

Detolfskåp till alla hamstrar är min dröm! Ett helt rum med skåp längs väggarna! ;) Eller stora akvarium som är liknande.

Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com

Zaviie
11/20/14, 10:14 PM
#12

Ja detta är helt klart min drömbur, x10 ca, ska bara köpa större Hus ;) 
http://hamstergehege.blogspot.se/2011/11/27m-traum-eigenbau-29ft-square-diy.html

Skulle ju behöva städerska och lite rikedom på köpet naturligtvis :P

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Zaviie
11/20/14, 10:20 PM
#13

Lite mer realistisk dröm vore 2 såna här
http://www.bilder-hochladen.net/files/big/13ha-nr.jpg

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Annons:
MaaariaS
11/20/14, 10:22 PM
#14

#12 Den var inte speciellt ful 😉

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

tilde.wahlgren
11/22/14, 3:16 PM
#15

#12 undrar hur hen hittar sin hamster 😃

                                         Hjärta SVEA Hjärta 

Tovaannalinnea
12/22/14, 1:10 PM
#16

Detolf, förmodligen blir drömmen sann efter jul;)

www.Nattstad.se/Tovaannalinnea

Whippet
12/26/14, 2:29 PM
#17

Åh vill ha ett vitrinskåp (bur) till min hamster!! 😭

I'm out Vilar huvudet i handen

Emel
12/27/14, 8:18 PM
#18

Vill göra ett helt rum med nåt sandliknande som botten och stenar så det ser naturligt ut. Nån växt (plast…), nergrävda och onergrävda tunnlar och massa andra skojiga saker men det ska se så naturligt ut som möjligt. Vill ha en normalfärgad (eg många) hamster och en skylt med info vid ingången. Har 4 rum i källaren i varierande storlek och har ideer för varje rum med superfeta ideer till olika djurarter. Marsvin, kanin och …ett fyllt med vatten till slöjstjertar lol. 

Bottnen kan man inte göra så djup att de kan gräva tunnlar som rasar in så det är trist och ett mysigt Hus hade sabbat min fina miljö. Har dock ideer för de med huset. Har faktiskt tänkt mycket på detta av någon anledning. 

Drömma kan man ju alltid :)

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

[Tasja]
12/28/14, 3:27 PM
#19

Så som Kassandra har skulle jag vilja ha till alla mina hamstrar. Men så mycket plats har jag inte så de som inte är så randaliga som Kassandra får bo i burar och nöja sig med lekplatstid på nätterna. Kassandra har ingen Bur hon har ett halvt rum (mitt halva sovrum 3x2 m + Bur 180x60 cm.  Bild nr 2 är buren innan jag byggde ut den med 70 cm.

Mirre395
12/29/14, 8:26 AM
#20

#19 dina hamstrar har det så fint! Hade jag haft plats så skulle jag inte tveka att ha större Bur. Men i nuläget har jag ungefär lika stort rum som Kassandra:) 3x4m…

Annons:
Dvärgvädur
12/29/14, 8:37 AM
#21

Ett riktigt stort akvarium! 😍

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

[Tasja]
12/29/14, 6:09 PM
#22

#20 Tack. Jag har ju tur och har en stor lägenhet. Fast mina kompisar tycker hamstrarna borde betala hyra, de tar mer plats än mig :)

Upp till toppen
Annons: