Annons:
Etikettertävlingarlekar
Läst 1207 ggr
[MikaelaR]
11/19/14, 3:06 AM

Vad skulle du helst vilja ha?

Denna frågan är gällande vad du föredrar när du köper en hamster? är det en hona eller en hane? berätta gärna varför du valde det du valde :)

Annons:
LillyAmanda
11/19/14, 7:12 AM
#1

Jag valde hane, därför att jag har bara haft hane. Och jag vill ha den till goshamster och i mitt tycke är hanarna oftast lugnare. Men om jag hade vilja haft en busochgos hamster skulle jag nog ta hona. :)

**//Amanda

annlen68
11/19/14, 8:06 AM
#2

Vi ville ha en hona; baserat av tidigare goda erfarenheter :)

GHH
11/19/14, 11:46 AM
#3

Mina första hamstrar har alla varit hanar och köpte enbart honom i syfte att avla på dem. Min lilla tjej här hemma har dock fått mig att tänka om och gillar nog honor bättre just nu :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

tilde.wahlgren
11/19/14, 4:00 PM
#4

jag valde hane jag har en hona just nu en rost umb lh men jag tycker de ser så söta ut med sin långa päls😃

                                         Hjärta SVEA Hjärta 

Tipsi3
11/19/14, 5:22 PM
#5

Jag valde hona, eftersom det är det jag vill köpa in nästa gång ;) Men annars så älskar jag mina killars päls 😍 Cola har en lång kjol, och Fuffe har på sistone fått världens lejonman! 😂😍

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Fiona1234
11/19/14, 6:17 PM
#6

Honor. alltid! De står mig varmt om hjärtat dom filurerna, stora, tjocka och söta ❤️ Mina honor är så himla lugna, medans hanarna gärna klättrar upp och ner, springer runt i buren som en galning osv 😉

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
jossa5
11/22/14, 11:19 AM
#7

Svarade hona, för jag har så svårt med hamsterpungar! 😂

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[MikaelaR]
11/22/14, 11:40 AM
#8

Tror jag väljer hona ändå :)

illyria1989
11/22/14, 12:54 PM
#9

Jag valde hona eftersom jag har en sådan hemma :) När jag skulle skaffa henne var jag dock helt inne på hane, baserat på att de enligt utsago ska vara lugnare osv. Men när jag såg Doris föll jag pladask! Hade bara pojknamn så hon var namnlös nästan en vecka. Har ingen tidigare erfarenhet och tror på att även hamstrar är individer, en får gå på känsla snarare än kön :)

nakuta
11/22/14, 7:54 PM
#10

Jag valde honor, av någon anledning så fastnar jag oftare för just honor, hanar m¨va lika goa, men just de honor jag haft, har haft lite speciella personligheter, så är de stora och gosiga ^^

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Upp till toppen
Annons: