Annons:
Etikettallmänt
Läst 1244 ggr
uz00x
11/14/14, 7:11 PM

gratisbygget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller fortfarande på att utvecklar min idee som jag bygger på här! :D Rex får bo däri så att jag hittar alla osäkra platser, hitils har hon tagit sig ut på 5 olika ställen, just nu kommer hon inte ut, men vi får se vad hon kommer på härnäst :D 

Så här som det ser ut på bilden såg det ut för henne när jag började igår, ser nog rätt anorlunda ut nu, men har ingen kamera haha :D

Kanske inte ser så väldans bra ut, men det är ju ändå ett bygge gjort på skräp som funnits hemma, så det är ju ändå rätt okej för att vara bygt på det sättet c:

Annons:
pernillaoscarsson
11/14/14, 7:15 PM
#1

Kan ingenting om hamstrar, men ska inte de också ha mjukt underlag? Kaniner t.ex. får ju tryckskador på tassarna med hårt underlag.

uz00x
11/14/14, 7:17 PM
#2

Ja, hon ha fått spån under nu, detta var innan jag inredde alltihopa :)

pernillaoscarsson
11/14/14, 7:20 PM
#3

Aha, tänkte mer på att du redan verkade ha inrett med matskål osv :P Men det är bra att där finns någonting mjukt nu då :)

uz00x
11/14/14, 7:27 PM
#4

Jo, jag testade hur mycket saker av hennes jag fick plats med bara, tog in lite mer än vad som finns i buren, men det var mest för att se bara ^^

[MikaelaR]
11/14/14, 9:41 PM
#5

Jo dem ska ha spån/underlag det är det lag på :) Blir det inte jobbigt att hålla det rent? hamstrar är så duktiga på att rymma också, finns det ingen risk din hamster kommer ut på något sätt? annars så ser utrymmet ganska stort ut

uz00x
11/14/14, 9:46 PM
#6

Jo, hon har rymt en del, men det fxar jag, håller ett öga på henne just nu, hon har rymt ett par gånger, då är det bara att kolla vart hon kommer ut och fixa det :) och nja, inte så svårt, tar bort allt material med händerna (tar lite tid) och damsuger sedan, inga större problem inte ^^

Annons:
uz00x
11/14/14, 11:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

Så tog lite bilder på hur det ser ut idag, hon älskar att klättra så ska lägga in något sådant där med, inte kommit på vad ännu dock :)

Upp till toppen
Annons: