Annons:
Etikettallmänt
Läst 1167 ggr
Whippet
11/10/14, 10:30 PM

Köpa ny bur?

Hejsan! Har tänkt och tänkt, min guldhamster börjar verkligen bli stor nu, och eftersom jag bara har en duna mini så har jag tänkt köpa en ny Bur, ( typiskt nybörjare misstag att köpa för liten bur) jag har tänkt på maxi, 91 cm bred :) någon som vet var i Skåne man kan köpa den? Om det finns, alltså i affär:) eller någon bra sida där man kan beställa för en billig slant :) bryr ju inte bara om priset utan att min gulleplutt ska ha det bra :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[MikaelaR]
11/10/14, 10:45 PM
#1

Vad kul att du vill ha en sån stor Bur :) har du möjlighet att kolla efter Bur och beställa på internet?

illyria1989
11/10/14, 11:09 PM
#2

Jag beställde min från Zoozoo, 799:- och gratis hemleverans :) http://www.zoozoo.com/sv/ecom/product/ferplast-duna-multy-maxi-104432001

Whippet
11/10/14, 11:34 PM
#3

#2 ja jag har hört många som beställt från zoozoo.com, det får nog bli det, jötte bra med gratis hemleverans, hur kommer buren? Hem till dörren i en kartong?

I'm out Vilar huvudet i handen

Whippet
11/10/14, 11:36 PM
#4

#1 Ja jag har tillgång till det men inte just nu då jag inte är hemma, så har inte tillgång till dator, man jag ska se om jag hinner kolla på det imorgon, kanske beställer jag redan då :) #2 ursäkta men hur lång tid tog det för din Bur att komma? ;)

I'm out Vilar huvudet i handen

[MikaelaR]
11/10/14, 11:37 PM
#5

#3 Jag har beställt från zoozoo, jag fick hämta buren på Konsum som ligger närmast mig typ 5 minuter från där jag bor den var väldigt bra paketerad i en stor kartong sen massa plastskydd runt om så den inte skulle bli skadad jag rekommenderar att beställa därifrån om något går fel har dem bra kundservice.

illyria1989
11/11/14, 12:13 AM
#6

Buren kom till ytterdörren, välpaketerad i plast och kartong. Beställde på söndag och fick den på tisdag, riktigt snabb leverans!

Annons:
Whippet
11/11/14, 6:32 PM
#7

#5 Och #6 Tack, det låter ju super! Får nog beställa imorgon då min dator krånglar 😕

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: