Annons:
Etikettoff-topic
Läst 693 ggr
Cookio
11/9/14, 9:30 PM

Normalt??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Normalt att dom gör såhär med sanden? 
Hon blir liksom helt tokig rent ut sagt och gräver runt så det ser ut som om hon liksom äter och spottar ut sanden eller nånting. Var lika imorse och då satt all Sand fast som om den blivit helt blöt men luktade inte kiss som det annars gjort med mina andra djur. 
Aldrig sett det beteendet hos hamster förut och hon vart sur då jag försökte ha tillbaka den Sand hon hade ut på sidan så nu har jag tagit bort den

Arsatazz hamsteruppfödning

Annons:
annlen68
11/9/14, 10:07 PM
#1

Bilden är så förstorad så jag har svårt att se vad som är vad? :)

Cookio
11/9/14, 10:27 PM
#2

Det är min hamsters toalett. Hade in ny Sand och satt hos henne och hon rev runt som jag vet inte vad och hade ut nästan allt och det + det som är på bilden såg likadant ut, som om den fuktats eller att hon ätit det sen spottat ut eller nånting. Kiss kan det knappast varit för luktade ingenting och var bara kallt, inte fuktigt eller så

Arsatazz hamsteruppfödning

annlen68
11/10/14, 12:22 PM
#3

#2  Vår hamster krafsar också mycket i sanden, ibland sprätter hon ut det mesta ;-)  men vått har det aldrig blivit - annat än de klumpar som bildas där hon kissat.

Elinim
11/10/14, 1:17 PM
#4

Helt normalt :) det är en grävhamster du har! Ställ gärna in ett till sandbad till henne, en vanlig skål med Sand i, så hon får lite mer att gräva i! :)

Cookio
11/10/14, 1:47 PM
#5

#4 oki :) Aldrig haft en hamster som gör så så därav jag undrade :)

Arsatazz hamsteruppfödning

[MikaelaR]
11/10/14, 3:36 PM
#6

Jag tror det är roligare för hamstrarna med ett större sandbad utan tak :)

Annons:
Cookio
11/10/14, 3:39 PM
#7

Ska kika på att fixa de, den på bilden är hennes toalett :)

Arsatazz hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: