Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1422 ggr
ellenpercygytte
2014-11-09 12:14

Ny bur till Guldis!

Min hamster (Percy) kom hem igår för första gången. Märker dock att han inte gillar den! Han klättrar på väggarna osv. Buren ser ut som ett slott ungefär, några "hyllplan" och den är ganska liten! Har sett att många har gjort en låda till en Bur och jag tyckte det var smart eftersom det är billigt och hamstern kan se igenom! Men eftersom Ikea är en trekvart härifrån och jag har ingen egen bil och mina föräldrar jobbar, så kan vi inte åka så långt. Har ni några tips på var jag kan köpa STORA , avlånga och breda plastlådor? Vill att min bebis ska kunna springa och så i buren också…. Tack i förhand!:)

Annons:
Tina-A
2014-11-09 12:23
#1

Hemkörning?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

annlen68
2014-11-09 13:00
#2

Först och främst; det är inte säkert att din hamster inte trivs. Han kom igår, och jag kommer ihåg att vår hamster den första tiden också klättrade på väggarna.

Har du någon bild på hur det ser ut i buren?

Annars kan jag varmt rekommendera en duna multy medium. Beställ den på zoozoo.com så får du den dessutom fraktfritt och körd hem till din dörr helt gratis! :)

LillyAmanda
2014-11-09 14:07
#3

Min klättrade också på väggarna. Rekommenderar den som #2. :)

**//Amanda

[MikaelaR]
2014-11-09 14:40
#4

Hej! det finns stora plastbackar på fler ställen än ikea säkert i många affärer som är lite större, kolla efter plastbackar med större mått. Jag tror jag vet vilken Bur du har den har inte mycket golvyta men mer hyllplan hamstrar har egentligen inget behov av att klättra utan att gräva så en sån Bur är ju inte att föredra. Köp en plastback eller en duna multy och fyll på med ganska mycket underlag så kommer du nog se stor skillnad men sen tar det ett tag för hamstern att göra sig hemmastadd. Du kan kolla efter duna multy här www.zoozoo.se 

Du kan ju också beställa hem en plastback från internet. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: