Annons:
Etikettallmänt
Läst 1219 ggr
[MikaelaR]
11/3/14, 1:34 PM

Funderingar

Jag har funderat lite på vad som är det roligaste med att äga en guldhamster, gillar ni att sköta om burarna eller är det bara tråkigt? jag gillar att ändra om i burarna och se min hamster trivas där inne. Men jag gillar ju också kortare mysstunder eller att ge hamstern mat/godis, m.m

Annons:
annlen68
11/3/14, 3:00 PM
#1

Allt är roligt förutom själva städningen tycker jag :)

[MikaelaR]
11/3/14, 3:02 PM
#2

Jag tycker städningen är kul också eftersom den är så sällan och hamstern verkar njuta av att se det omöblerat och roligt att undersöka ^_^

[PrincessDiva]
11/3/14, 5:14 PM
#3

Jag tror jag älskar allt med att vara hamsterägare, det enda tråkiga om  man nu kan kalla det tråkigt är när dom möblerar om och vänder upp o ner på hela inredningen i buren, men det i sig är ändå en charm.

annlen68
11/3/14, 5:57 PM
#4

#2  Hur ofta städar du buren?  Vi städar ur buren och  byter spån, tvättar leksaker etc en gång  veckan. Även överdelen behöver jag torka av emellanåt.  Molly krafsar i både finsanden och toalettsanden så det sprids ut i buren och när hon springer dammar det upp 🤪

Shalin
11/3/14, 6:52 PM
#5

#2 Nej men jösses vilken liten stökig buse du verkar ha, haha 😂 

Jag tyckte också att allt var roligt. Det som jag kunde tycka var lite tjatigt dock var att behöva byta vatten i vattenflaskan dagligen. Tyckte det kändes onödigt att byta så ofta hehe. Men folk sa ju hela tiden man skulle göra det så 😛 Det roligaste är förstås att iaktta hamstern 🙂


annlen68
11/3/14, 7:15 PM
#6

#5  Jotack, hon kan den tjejen 😉

Annons:
[MikaelaR]
11/3/14, 9:39 PM
#7

#4 Jag småkollar ju varje dag och gör vardagsting typ som att byta Sand varje/varannan dag. Byta ut det som ser ofräscht ut, osv. Ungefär en gång i månaden ibland mer så byter jag ut allt spån till nytt tvättar det som behöver tvättas och så 🙂

LillyAmanda
11/4/14, 6:51 AM
#8

Jag tycker de mesta är kul. Städa buren? är roligt. Jag och min bästa vän (vi är grannar) hjälper varandra med burarna. Hon har möss så jag hjälper henne och hon hjälper mig. Och när hon är i närheten blir allt kul. Men gosa och leka är bland de roligaste :)

**//Amanda

Majaa12
11/4/14, 7:51 AM
#9

Älskar att gosa med dem, det är också kul att städa och ställa in nya roliga leksaker! :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Upp till toppen
Annons: