Annons:
Etiketteraveluppfödninggenetik
Läst 1396 ggr
Cookio
11/1/14, 11:46 PM

Uppfödning

Kommer ha hamster uppfödning och sitter nu och knåpar kring namn. så förslag tas emot :)

Arsatazz hamsteruppfödning

Annons:
[MikaelaR]
11/2/14, 11:42 AM
#1

Hmm, Cookie kanske? 🤪

Eller Cookio? vet inte vad Cookio betyder dock men många har ju påhittade namn till sina hamster uppfödningar. Vad för namn har du tänkt dig?

Cookio
11/2/14, 12:38 PM
#2

Cookio är nåt jag satte ihop då jag spelade mkt data spel osv samt skrev på mina Teckningar :) Är en omgord version av Cookie :P

Tänkt mig lite kring Nordanvindens men vet inte om det kommer tillåtas av SHF. Inte helt säkert att vi reggar oss men kommer bli medlem iaf.

Arsatazz hamsteruppfödning

[MikaelaR]
11/2/14, 12:41 PM
#3

Ok!:)

Cookio
11/2/14, 12:50 PM
#4

var en som skrev att man måste fråga SHF först, men aldrig läst eller hört det förut

Arsatazz hamsteruppfödning

Tipsi3
11/2/14, 1:30 PM
#5

#4 Det är inte så lätt att bli reglad ;) Man måste vara medlem i SHF en viss tid, familjemedlem om man är under 16 år, och sedan så måste man göra ett uppfödarprov så du vet :) Mer kan du läsa på SHF's hemsida. :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Cookio
11/2/14, 3:52 PM
#6

Jo det vet jag, ska bli medlem nästa månad sen tar det ett år innan man (om man vill) kan söka om uppfödnings grejen. är 22 så.

Arsatazz hamsteruppfödning

Annons:
Tipsi3
11/2/14, 5:32 PM
#7

Låter bra, lycka till! 😃

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Cookio
11/2/14, 5:47 PM
#8

Tack, har hemsidan nästan klar, ska fixas en del mer samt göras om lite, sen väntar man på svar från SHF ifall namnet går att använda samt regga senare om vi vill de :)

Arsatazz hamsteruppfödning

Tipsi3
11/2/14, 5:48 PM
#9

Okej :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Cookio
11/2/14, 6:08 PM
#10

:)

Arsatazz hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: