Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 608 ggr
[MikaelaR]
2014-10-18 01:58

Skulle du kunna tänka dig detta?

Skulle du kunna tänka dig att ha en hamster i en liten Bur som precis fyller upp minimum måtten, berätta varför eller varför du inte skulle kunna göra det…

Annons:
[MikaelaR]
2014-10-18 01:58
#1

Jag tycker minimum måtten är för smått skulle bara kunna tänka mig ha en hamster där om det var under en kortare period, aldrig ett helt hamsterliv

RoxannaS
2014-11-01 18:39
#2

Jag vill inte ha en som är precis lagom. Jag försöker alltid hitta så stora som möjligt, så när jag hade många köpte jag såna där "samla-lådor" på ikea och gjorde i ordning. Dem är stora och bra när man har många 🙂

Jag menar, hur roligt är de att bo i Bur där man inte kan gå någonstans? Ser hellre att dem har mycket yta att röra sig på, de dagar man kanske inte riktigt hinner med att låta dem strosa omkring i det fria istället.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
annlen68
2014-11-01 19:16
#3

Det skulle jag definitivt inte kunna tänka mig, eftersom minimummåtten är 48 cm, och jag tyckte minidunan på 55 cm blev för liten till slut…rymdes inte mycket grejer i den så hur skulle det vara i en ännu mindre Bur vill jag inte ens tänka på.

Dvärgvädur
2014-11-01 19:20
#4

Jag har alltid så stort jag kan.

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Nallebus
2014-11-01 19:43
#5

Jag skulle kunna tänka mig det, men endast under en kortare period. T.ex. en hamsterunge som väntar på att få ett nytt hem eller kanske en gammal hamster som inte rör på sig så mycket. Skulle dock tänka extra mycket på miljöberikningen då så att hamstern inte riskerar att utveckla stereotypa beteenden. :)

 VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

LillyAmanda
2014-11-01 20:13
#6

Jag har en guld i en mini just nu. Men den är ju lite större och jag tar ut honom ca två h per dag. Och sen väntar jag på att han ska fä en ny Bur. Så han kommer få en större Bur. Men annars Nej. :)

**//Amanda

Annons:
Upp till toppen
Annons: