Annons:
Etikettallmänt
Läst 1082 ggr
[MikaelaR]
2014-10-18 01:56

Vad är din favoritfärg på guldhamster osv?

Vad är din favoritfärg, Hårlag och teckning vad är din "drömhamster" ? :)

Annons:
Bamsegullet
2014-10-31 23:33
#1

Jag älskade min hamster som nu tyvär har gått bort för ca 2 år sen. Hon var långhårig satin sköldpaddsfärgad och jag bara älskade allt med henne färgen var såå vacker. Så skulle jag skaffa hamster igen vill jag definitivt ha en långhårig och någon brunaktig färg.  Helst satin också men det kanske är svårt att få tag på xD

Yohanna96
2014-10-31 23:50
#2

Måste nog säga satin skölpaddsfärgad eller svart ds :)

Tipsi3
2014-11-01 09:27
#3

Hm… Jag tycker nog mest om rost och sobelvarianterna! Men sedan så tycker jag om silvergrå, offwhite och creme mkt med…

I Hårlag så gillar jag långhår med eller utan satin 🙂 Och i teckning så är det ds ;)

Min "drömhamster" skulle nog va en hona som är sobel ds sa lh 😃

Fast det kan jag tyvär inte ha 😭 Då min Cola, som behöver en partner i framtiden, är rost ds sa lh…

Får nöja mig med sobel lh 😉

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

RoxannaS
2014-11-01 11:47
#4

Sobel är nog min favorit också. Långhårig satin får det mer än gärna vara. 

Annars gillar jag alla dominant spot. 🙂


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Nallebus
2014-11-01 16:53
#5

Black silver pearl är en otroligt vacker färg! Men några av mina favoriter är nog ändå de mörkgråa varianterna, även om jag aldrig sett någon i verkligheten. :p Jag skulle verkligen dö lycklig om jag fick chansen att äga en lilac!

 VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

Dvärgvädur
2014-11-01 19:32
#6

Har aldrig ägt guldhamster förut men jag älskar långhåriga. Mina favoritfärger måste nog vara cinnamon, sobel bö och koppar ;p

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Annons:
[MikaelaR]
2014-11-01 22:19
#7

Rost, Vit svartögd ^^ Är två färger jag tycker mycket om…  men jag skulle inte ens kunna säga alla färger och allt jag är intresserad av finns så mycket fint!

LillyAmanda
2014-11-01 22:40
#8

Jag tycker silvergrå av alla varianter. (Min lilla kille är de) men rost och offwhite är också väldigt fina❤ :)

**//Amanda

IngaTrnqvist
2014-11-02 02:15
#9

Blå och lilac är riktigt läckert tycker jag. Sen gillar jag svart  också, gärna bandad eller ds (:

[PrincessDiva]
2014-11-03 12:03
#10

Oj finns så många färger och Teckningar och Hårlag att välja mellan. Men drömmen är en skp/vit satin  kh, eller sobel rex

Elinim
2014-11-03 13:27
#11

Tycker Nf umb långhårig satin är såå fint! Älskar också skp/vit och silver pearl lh :)

Upp till toppen
Annons: