Säljes & köpes

(S) 7/1-17 Planerad hamsterkull

2017-01-07 14:01 #0 av: Majaa12

Nu är min första guldhamsterkull planerad, mellan Måns och Queens Kola. Parningen kommer ske någon gång i Maj och ungarna är förhoppningsvis leveransklara i Juni. Jag är medlem i shf, registrerar alla ungar och dom säljs med stamtavla. Det finns sällskapsplatser kvar. Avelsplatserna är fulla men det går bra att stå med som reserv ifall någon ångrar sig eller om det inte finns någon hamster de vill ha. Klicka HÄR för mer information.

Mor: Queens Kola, sobel bandad korthår (e: Queens Blizzard, u: Queens Afrodite)

Far: Måns, Normalfärgad långhår (e: Exentrion´s Quizz, u: CocoPopz Nougat)                                              

Förväntade färger: Normalfärgad, normalfärgad umb

Eventuella färger: Cinnamon, cinnamon umb, creme, creme rö, sobel, mink, caramell, bö sobel, koppar, rost, rost umb, rö rost, rö rost umb

Färger/Hårlag: Långhår, korthår, bandat

Måns

Skicka PM vid intresseGlad

Kola

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2017-01-07 14:25 #1 av: VildaVittra

Vart i landet finns du? Har varit sugen på att ha guldhamster igen och då en som ser ut som dom gjorde när jag var barn i tidernas begynnelse. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2017-01-07 15:11 #2 av: Majaa12

#1 En liten bit ifrån Falköping. Just nu har jag en intresserad som bor ganska nära Stockholm, skulle kunna fråga henne om hon kan ta med en extra hamster ifall Stockholm blir närmare. Annars brukar transport gå att lösa ändå. Antar att du menar den bruna, normalfärgade hamstern? Det blir ganska säkert någon eller några ungar i samma färg :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.