AllmÀnt

Prison break

2016-12-24 02:03 #0 av: Solrosolja

Nu har hamstern rymt igen 😂 Lyckats rymma frĂ„n en SamlalĂ„da, ett omgjort akvarie och nu en dunabur. Busungen har bitit pĂ„ gallret pĂ„ taket sĂ„ tvĂ„ pinnar har lossnat och sedan stuckit. Har letat precis överallt. Tidigare har jag tĂ€ckt alla hĂ„l som finns att gömma sig i, jag har kollat varenda sko, lyft pĂ„ varje liten pryl och kollat bakom varje möbel. Jag bor i en etta och har heller inte super mycket inredning. Kollat under kylskĂ„pet och överallt. Hittar henne ingenstans. Tips?

AnmÀl
2016-12-24 02:12 #1 av: Honeymoon

LÀgg ut mat och vatten sÄ kanske hon kommer fram? :) jag har sett andra tipsa om att lÀgga ut t.ex. mariekex, som kan vara svÄra att slÀpa in pÄ hamsterns lilla gömstÀlle och dÀrmed avslöjar den, eller mjöl sÄ att du kan se tassavtrycken. Hoppas du hittar henne! :)

Medarbetare pÄ Guldhamster iFokus.
AnmÀl
2016-12-25 00:18 #2 av: Cireea

BegrĂ€nsa utrymmet genom att stĂ€nga alla dörrar (om det finns flera rum alltsĂ„). LĂ€gg ut mat i varje rum sĂ„ ser du var det försvinner mat. Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare pĂ„ Eyos Hamsteruppfödning⏋
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.