Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 877 ggr
flisan13
2016-12-05 02:35

Leksaker/inredning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har verkligen dålig fantasi gällanden leksaker och Inredning till min lilla tös. Hon blir aldrig nöjd denna! 😂 men måste försöka komma på lite rolig Inredning till hennes Samla låda! Så nu behöver jag tips och inspiration här ifrån! :) gärna sånt man kan göra själv av gamla förpackning och lådor å toarullar :) då jag har en massa sånt hemma :) hon har saker att roa sig med men tycker snabbt att de blir tråkiga i längden xD så alla tips ni kan komma på vill jag gärna ha :) lägg gärna upp med bilder eller länkar! :) Tack sålänge på förhand! :) ha det gött! ❤

Annons:
Besthamster
2016-12-05 06:32
#1

Du kan lägga i krukor, stenar, kvistar (Tänk på att använda säkra kvistar och stenar som inte är vassa, och värm i ugnen eller frys ner) Dock kanske det kan vara svårt att få tag på nu när det är vinter? Men krukor kan du ju alltid ställa ner i buren. Ställ dit en låda med extra mjukt strö som hon kan gräva i, strö mat i buren så hon kan leta? Du kan även göra egna leksaker av toalettrullar, tex aktiveringsleksaker! Klipp hål och tryck i några godisar som hon själv får försöka ta ut. Tänk på att byta Inredning då och då så hon inte blir lika uttråkad så fort. Har hon ett Hjul? Annars kan du skaffa det så hon får springa av sig. Du kan lägga ner massa kartonger också som hon kan krypa ner i! Du kan göra en "nesting box" genom att klippa ut massa kartonger, lika stor storlek. ( formen bör helst vara en kvadrat) sedan klipper du ut en cirkel i varje kartongbit och en ingång, sedan limmar du alla bitar på varandra! Sök på youtube "Diy hamster nestingbox" så kommer den nog upp :)

Besthamster
2016-12-05 06:33
#2

(Meningen med Nestingbox är att man ska gömma den lite under spånet så blir det som en liten "grotta"/"tunnel" för hamstern :) )

flisan13
2016-12-05 08:52
#3

#1 Äppelträd pinnar har jag hemma :) å Hjul har hon. Nestingbox låter ju intressant :) det ska jag göra tror jag! :) tack för tips! :)

Upp till toppen
Annons: