Annons:
Etikettminneslund
Läst 1004 ggr
Vinterliljas
2016-11-29 11:37

Döfödda ungar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hona Ballerina skulle fått sina bebbar den 27/11 men förlossningen började sätta fart igår kväll den 28/11.. gick ut i vardagsrummet för att se ur hon mådde och jag ser ingenting. hon smyger ur boet och verkar piggare så jag tänkte att " jaha då var det skendräktighet ändå.." skulle ta väck lite kissigt papper och då ser jag en liten rosa klump i hörnet vilket var en bebis. Den rörde inte på sig så jag kände på den och den var kall, alltså död. jag lyfte på allt papper och där låg en till.. död. Två små änglar fick Ballerina och de märktes att hon ville vara mamma. Detta skulle bli min första kull och ballerinas första bebisar. tråkigt men samtidigt var det naturens gång.. hon var så pass stor så jag tror hon fick fler men att dem var uppätna.

jag kommer inte para om Ballerina eftersom hon är alldels för gammal för det utan kommer låta turen gå över till Flingans Åmega som är en otroligt fin liten dam. 

vila i frid våra små <3

Annons:
Cireea
2016-11-29 13:33
#1

Som jag skrev i sms:et, beklagar verkligen! 💔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Honeymoon
2016-11-29 17:49
#2

Vad tråkigt :( hoppas att allt är bra med Ballerina efter omständigheterna i alla fall ❤

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Upp till toppen
Annons: