Säljes & köpes

(SÖ) 13/11 Guldhamster, långhårig hane samt hona

2016-11-13 19:23 #0 av: molam

Hej! Det är en tid kvar, men nu när jag har fått veta att jag kommer kunna Flytta inom en Snar framtid Så tänkte jag börja söka en uppfödare (Eller två) som föder upp långhåriga hamstrar till avel.
Vill ha kontakt med uppfödaren i fråga en tid innan detta ska vara möjligt så vill redan nu börjar prata kring mitt önskemål med en uppfödare TROTS att jag inte tänker Skaffa hamstrarna förrän tidigast Januari nästa år, gärna Feb/Mars.

DE ska inte vara syskon då dom är Tänkta att vara stamföräldrarna till min uppfödning! ^^ Fina Föräldrar SAMT att dom ska ha stamtavla/HÄrstamningsbevis. EJ djuraffärsföräldrar/Mor&farföräldrar.
Inga kända sjukdomar bak i ledet.

Färger som önskas är:
Creme, RÖ
Mink
Offwhite/Offwhite, RÖ
Albino
Ivory
Beige
Black pearl
(Lilac/Lilac pearl - denna kommer jag dock försöka importera en vacker dag :p)

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-11-13 19:41 #1 av: Cireea

Jag har flera planerade kullar under nästa år som kanske kan vara av intresse. Nu finns inte alla uppe på hemsidan ännu men jag har en del planerat. Glad Du kan kika på min hemsida under planerade kullar på de som finns där redan nu samt kontakta mig om du är intresserad ^^ 

(Min hemsida hittar du i min signatur)

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-11-13 19:49 #2 av: molam

ÄR det långhåriga? ^^ Kollar in där en sväng! ^^

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-11-13 21:12 #3 av: Cireea

#2 Ja, långhår finns planerat! Skrattar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.