Säljes & köpes

(SÖ) 11/11 Guldhamster sökes

2016-11-11 20:56 #0 av: Kilala

Hej på er alla!

Ska nu sakta med säkert starta upp min planerade hamsteruppfödning igen, Dock saknas det något av de viktigaste i det hela, nämligen hamstrar. Så jag kommer söka efter dom där perfekta hamstrarna från o med idag.

Det som jag framför allt är ute efter är Cream- och Viltbaserade färger, så som Normalfärgade med eller utan Umb, Silvergrå Bö och Offwhite samt cream.

När det gäller päls och teckningarna på dom så spelar det ingen större roll om dom är bandade eller ds. Dom bör däremot vara kh eller rex. Men med undantag så funkar det med lh.

Så till o börja med så är det 3 djur jag söker. 1 Hane o 2 honor. Dom ska då vara till avel. Har planerat att köpa in dom i slutet/början på Januari/Februari.

Skulle just era hamstrar ni har till salu inte vara till avel är det intressant också. Då jag även skulle vilja ha 1 eller 2 sällskapshamstrar. O i sällskapshamster skulle jag vilja ha skp tecknade.

Så om ni har några hamsterungar till salu så skicka gärna iväg ett pm till mig. Eller om ni har några planerade kullar på gång.

Och om ni har några frågor så är det bara att fråga på så ska jag svara så fort jag bara kan.

Har ni hemsidor där man kan läsa om era kommande kullar så får ni gärna skicka adressen till sidan.

- Mvh Susanne

Anmäl
2016-11-11 21:53 #1 av: Cireea

Jag har flera planerade kullar med rex, korthår och ds. Samtliga kullar i vilttecknat och cremebaserat. Glad Du kan kika på min hemsida och se om något är av intresse. På de flesta kullarna är kön redan full men du kan alltid ställa dig som reserv då andra uppfödare ibland kan hoppa av om det inte kommer det de söker eller om de hittat avelsmaterial på annat håll som passar bättre. 

Min hemsida: http://eyosuppfodning.weebly.com

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-11-11 22:05 #2 av: Kilala

Har vart inne på din hemsida så många gånger o tittat... är faktiskt lite små intresserad utav både kull 17 o 18.. du får gärna skriva upp mig som reserv på dom två...

Anmäl
2016-11-11 23:59 #3 av: Cireea

#2 Om du vill får du mer än gärna skicka ett PM till mig. Glad Ett mail via hemsidan eller meddelande via min Facebooksida går också bra. 

Anmäl
2016-11-12 00:15 #4 av: Kilala

Fixar det imorgon...

Anmäl
2016-11-22 18:30 #5 av: Kilala

putt

Anmäl
2016-11-27 19:04 #6 av: Kilala

putt

Anmäl
2016-12-25 14:33 #7 av: Kilala

..

Anmäl
2016-12-25 15:24 #8 av: Cireea

Du var alltså inte intresserade av någon av mina kullar? Glad Fick aldrig något PM eller mail av dig nämligen. 

Anmäl
2016-12-25 18:58 #9 av: Kilala

starkt för mig att jag skickade iväg ett mess... hmm kan ju hända att jag skicka det fel...haha

Anmäl
2016-12-25 21:25 #10 av: Cireea

#9 Inte fått något sms.. Oberörd

Anmäl
2017-01-04 12:24 #11 av: Bellie

Kommer få en kull med skp i när som helst då jag letar brunst, men bara sällskapsplatser kvar. :)

Anmäl
2017-01-04 19:25 #12 av: Kilala

skickade iväg ett mess via hemsidan nu...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.