Annons:
Etiketthälsa
Läst 716 ggr
Olle123
11/2/16, 10:05 PM

Min hamster är trött.

På senaste tiden har min guldhamster blivit väldigt trött. Hon är aldrig uppe på kvällen som hon brukade och är knappast aktiv på natten. Hon hämtar inte ens hebnes favorit frön om man lägger ut de i buren. Bara nödvändig mat och grönsaker som jag lägger utanför hennes bo just nu. Hon kan inte vara gravid för hon har levt ensam sen länge tillbaks. Hon är 1 år och 10 månader ungefär. Det kom ganska snabbt för helt plötsligt en vanlig kväll så kom hon inte fram och sen fortsatte hon att stanna inne. Om nån kan tro sig veta vad det är så är jag otroligt tacksam för svar. Tack på förhand.

Annons:
Cireea
11/2/16, 10:18 PM
#1

Eftersom hon närmar sig 2 år så är det inte alls konstigt om hon blivit mindre aktiv samt tröttare än hon varit tidigare. Det kan helt enkelt handla om att hon börjar närma sig slutet. 😕 Det kan gå ruskigt fort. 

Det kan vara så att hon har ont någonstans utan att du vet det. Hamstrar är bytesdjur och visar därför inte smärta. En god idé kan därför vara att ta henne till veterinären så ni kan utesluta Sjukdomar och skador. 

Eftersom det är lag på att guldhamstrar ska bo ensamma från och med åtta veckors ålder så hoppas jag att din hona levt ensam från  senast den åldern. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Olle123
11/3/16, 8:22 AM
#2

Ok, ja det kanake börjar närma sig slutet för henne tyvärr. Men tack så jätte mycket för svar!

Jelly the hamster
11/6/16, 11:35 AM
#3

Om det är så som #1 säger, ge henne dem bästa dagarna i hennes liv❤️😭

Upp till toppen
Annons: