Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 675 ggr
zakkris
10/14/16, 3:32 PM

Inrednings tips

Har ett gigantiskt akvarium jag skall använda till min hamster, som det verkar som blir det nog bara en trots allt. Det var alldeles för mycket att tänka på för att Bli uppfödare? på guldhamster. Bättre bara hålla på med kaninerna. 
Tillbaka till saken, vill att buren skall vara så naturlig som möjligt. Gärna flera olika lager bädd men ändå lätt att städa. Tanken är att eftersom buren är så stor kommer jag byta helt i buren var 3e-4e vecka, Där mellan ta undan sådant man ser och saker som är sönderbitet osv.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Annons:
zakkris
10/14/16, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Buren och mått

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

zakkris
10/14/16, 3:35 PM
#2

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

EvyKiwy
10/23/16, 8:52 PM
#3

UMMM Ehm du kan ta ett bredare böjt rör så ingångarna bara står öppna så dom får ta ut sin grävar instinkt och sedan så kandu bombardera med trä leksaker och ett stort mysigt sandbad och ett Hus som är stort och rymmligt!

Cireea
10/26/16, 2:45 AM
#4

Det finns flera trådar där andra medlemmar visat upp sina burar. Sök bland äldre inlägg så hittar du säkert en hel del inspiration! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Hedwig2005]
10/28/16, 1:25 PM
#5

Ha ordentligt mycket med spån precis som #3 sa. Du kan också ta in grenar från naturen som hamstern kan tugga på, det ger också en mysig skogskänsla. Jag har också en stor sten i min hamsterbur, om man lägger lite mat där uppe brukar dom hoppa upp dit och då klöser dom sina klor. Man kan också lägga in en liten kruka som han bli ett littet Hamsterhus.

Jelly the hamster
11/2/16, 3:24 PM
#6

Vart har du köpt det?

Annons:
zakkris
11/5/16, 10:37 AM
#7

#6 fick den av några som haft en sköldpadda i den, den hade stått ute i ett  år så håller inte vatten längre

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Upp till toppen
Annons: