Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1100 ggr
Fiona1234
11/17/14, 4:31 PM

OT-Vad önskar ni er i julklapp?

Måste ta en paus ifrån läxor haha, och hänger här istället 😎

Ja, som rubriken lyder…

Vad önskar ni er i julklapp? Och vad har ni planerat att köpa till era föräldrar/barn/syskon/släkt? Och djur såklart 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
panini
11/17/14, 4:35 PM
#1

Jag önskar mig kläder (redan beställt och provat dom för länge sedan), en tv-möbel och pengar. Till familjen har jag ingen aning, det får jag kolla upp senare ;) Djuren kommer nog inte få något, förutom katterna.

[MikaelaR]
11/17/14, 9:10 PM
#2

Kul fråga jag är ju 20 och ju äldre jag blir desto mindre jul blir det ju på något sätt men jag gillar fortfarande firandet tror jag fram för allt kommer önska mig pengar har inte tänkt ut något mer specifikt. Brukar inte köpa julklappar pga min dåliga ekonomi det händer ibland men då är det mest något litet bara för omtankens skull det är ju trots allt kul att köpa julklappar! min hund får massa julklappar av min mamma och min hamster får nöja sig med lite extra godsaker. Självdå Ts?😉

GHH
11/18/14, 1:10 AM
#3

I år önskar jag mig verkligen ingenting, som MikaelaR skrev så blir det inte lika mkt jul när man är äldre men vill bara ha en trevlig kväll med sambon och familjen. Hunden kommer få godis och leksaker i julklapp och mannen min får nog kalsonger eller ngt annat tråkigt :p

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

Zaviie
11/18/14, 2:19 AM
#4

40cm knastrande vit snö som ligger mer än ett par timmar :)

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

[MikaelaR]
11/18/14, 3:05 AM
#5

#4 Det hade vart mysigt, speciellt på julafton!

Upp till toppen
Annons: